Najčastejšie otázky a odpovede

Čo je Heya?

Sme Slovenská handmade značka HEYA a ručnej potlači sa venujeme od roku 2016. V našej ponuke nájdete ručne potlačené keramické a smaltované hrnčeky, praktické nerezové hrnčeky s karabínkou, praktické turistické fľaše a termofľaše, ručne šité celopotlačené legíny a krásne pestrofarebné športové ruksaky. Inšpiráciu nachádzame v prírode a okolitom svete a preto v našej ponuke nájdete hlavne prírodné a turistické motívy. Našu ponuku nájdete aj na Sashe, Robené a Českom Fléru.

Je nákup na HEYA bezpečný?

Samozrejme! Nákup na www.heya.sk je absolútne bezpečný. Celý náš online obchod je zabezpečený SSL certifikátom a vďaka tomu si môžete byť istý, že nakupuje bezpečne a každý online nakupujúci je chránený pred krádežou akýchkoľvek osobných údajov. Online platba prebieha cez zabezpečenú platobnú bránu Stripe alebo PayPal. Ak nechcete za objednávku zaplatiť platobnou kartou online, máte možnosť ju zaplatiť na dobierku alebo bankovým prevodom. Okrem toho všetky vaše osobné údaje spracovávame a uchovávame podľa platných nariadení GDPR.

Koľko stojí poštovné?

KRAJINA DODANIA DOPRAVA CENA DOPRAVY
Slovensko Slovenská pošta
2.70€
Slovensko Kuriér (Packeta) 3.90€
Slovensko Výdajné miesta Packeta (Zásielkovňa) 2.10€
Česká republika Kuriér (Packeta) 5.20€
Česká republika Výdajné miesta Packeta (Zásielkovňa) 3.30€
Európa 6€ 6€

Upozorenie: Pri výbere dopravy cez Packeta/Zásielkovňu - výdajné miesto si vyberiete na konci objednávkového procesu po odoslaní objednávky.

Ako mi bude objednávka doručená?

Všetky objednávky odosielame Slovenskou poštou na adresu, kuriérom Packeta na adresu a na výdajné miesta Packety/Zásielkovne. Okamžite po odoslaní od nás dostanete emailom trasovacie číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu. Objednávky mimo Slovenska a ČR posielame výlučne kuriérom.

Ako môžem sledovať pohyb zásielky?

Po odoslaní vašej objednávky od nás dostanete potvrdzovací email spolu s trasovacím číslom pre sledovanie pohybu zásielky.

Kedy mi bude objednávka doručená?

Výroba nám priemerne trvá cca. 3-5 dni (pri legínach, taškách a batohoch je doba výroby dlhšia, nakoľko ich šijeme na objednávku) a následne treba po odoslaní zásielky rátať ďalšie 2-3 dni na doručenie.

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Za objednávku môžete zaplatiť viacerými možnosťami. Všetky formy úhrady sú bez poplatkov.

PayPal platba Objednávku zaplatíte online cez PayPal. (momentálne nedostupné)
Online kartou Objednávku zaplatíte platobnou kartou online cez zabezpečenú platobnú bránu Stripe.
Bankovým prevodom Objednávku zaplatíte bankovým prevodom na náš účet. Objednávka bude odoslaná až keď úhrada dorazí na náš účet. Inštrukcie k platbe vám prídu emailom.
Dobierka Objednávku zaplatíte pri doručení kuriérovi alebo na pošte v hotovosti alebo platobnou kartou.

Čo ak mi objednávka nebola doručená?

V prípade ak vám zásielka nebola doručená, najprv skontrolujte pohyb zásielky na stránke dopravcu. Ihneď nás kontaktujte, ak prišlo k nejakému problému so zásielkou a my sa situáciu pokúsime vyriešiť čo najskôr.

Ako zruším alebo zmením svoju objednávku?

Zmeniť alebo zrušiť objednávku môžete kedykoľvek pokým nebola odoslaná. Potom ju už nie je možne zmeniť ani zrušiť. Pokiaľ objednávku neprevezmete, tak sa nám vráti a vtedy vám vrátime uhradenú sumu v plnej výške. Pokiaľ chcete zrušiť objednávku tovaru, ktorý je potlačený vašou vlastnou grafikou na objednávku a tento produkt už bol z našej strany vyrobený, objednávka sa už zrušiť nedá.

Ako môžem objednaný tovar reklamovať a vrátiť?

V prípade ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, je možné ho bez problémov nepoužitý a nepoškodený vrátiť alebo vymeniť do 30 dní od jeho doručenia. Stačí, ak nam emailom pošlete reklamáciu alebo žiadosť o vrátenie/výmenu tovaru a následne vám pošleme email s potvrdením o akceptácií reklamácie. Neposielajte nám reklamovaný tovar skôr, ako vám príde email od nás. Keď vám príde od nás email ohľadom vrátenia tovaru, potom ho už len stačí poslať v ľubovoľnom balení na našu adresu. Zásielku nám môžete poslať poštou alebo ju môžete bezplatne odovzdať na akejkoľvek pobočke Zásielkovne, kde stačí nadiktovať kód 92317298 a zásielku nám bezplatne vrátia. Nikdy nám tovar nezasielajte naspäť na dobierku. Ako náhradu za vrátený alebo reklamovaný tovar si môžete vybrať rovnaký tovar v inej farbe alebo veľkosti, prípadne aj úplne iný tovar, ktorého hodnota nemusí byť rovnaká. Pri objednávke náhradného tovaru za vrátený alebo reklamovaný poštovné neplatíte. Ak na výmenu požadujete tovar, ktorého hodnota je vyššia ako hodnota vráteného, budete o výške doplatku informovaný/a e-mailom. Doplatok je potom možné uhradiť prostredníctvom bankového prevodu alebo dobierkou. Ak na výmenu požaduješ tovar, ktorého hodnota je nižšia ako hodnota vráteného tovaru, rozdiel vám bude vrátený na bankový účet alebo zaslaný poštovou poukážkou na adresu.

Môžem s HEYA spolupracovať?

Samozrejme! Boli by sme radi akejkoľvek možnej spolupráci, stači nás kontaktovať.